Candy

Det är tydligen flytt på gång här i trapphuset, dom springer upp och ner och bär på en massa grejer. Jag vill också flytta! Om jag frågar snällt kanske vi kan få ta lägenheten där uppe så kan dom nya ta den här istället.
Igår när jag läste en föräldratidning som jag inte har orkat sagt upp än så stog det att barn som träffar sina mor och farföräldrar regelbundet ofta blir överviktiga bara för att ungarna ofta får äta lite extra godsaker när dom är där. Då kommer nog Melle bli en riktig tjockis för han träffar ju både farmor och farfar/ mormor och morfar rätt ofta. Fast iofs så äter han ju inte godis och sånt än, haha.
Nej, nu ska jag passa på att träna lite medans lilleman sover söt!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Nej men där ser man :D! Om melle kunnat haft den när han var liten så vet man att den fungerar iallafall hihi :D ♥

2010-05-02 @ 18:21:22
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0