Cleaning lady

Fan, jag tror jag kommer bli deprimerad snart!Vart är solen liksom? Vem gillar regn egentligen?Typ ingen, förutom Nathan och Haley i one tree hill och dom finns ju inte ens på riktigt. Jag som hade tänk ta mig en långis i parken idag, men det tar jag någon annan dag när solen är framme så man slipper bli blöt och lerig. Istället ska jag störa grannarna med hög musik och så ska jag städa igenom hela lägenheten. Då blir man ju iallafall på bra humör efteråt när allt är rent och fint och man känner sig duktigt. Sen när Simpis kommer hem från jobbet så börjar ju helgen och det är ju inte helt fel. Undra vad jag ska göra för mat idag? Någonting som är gott iallafall(som om någon skulle besluta sig för att laga något äckligt, he). Det blir nog kyckling eller något kött kanske, får se vad jag kan hitta i frysen!
Städning väntar..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! ;)



Det är bara att komma över någon dag när det passar dig, helst efter 17 tiden på vardagar så mami är hemma eller på helger ;) Tessa kan ge dig mitt mobil och hemnummer :)

2010-04-04 @ 12:32:59
URL: http://randomgorgeousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0