Come to me

Det är ju inget fel med vädret idag iallafall! Sitter ute på ballen i solen och har det skönt. Jag väntar på att Lillen ska vakna till liv så att vi kan ta en promenad. Om han sover för länge så får jag väl väcka honom så får han fortsätta sova i vagnen. Jag har precis kollat igenom alla lägenhetssidor, fanns inga bra..som vanligt. Vi kommer få bo kvar här resten av livet, skojigt! När Simpan kommer hem från jobbet så ska vi åka iväg och fixa presenter till mamma och pappa. Vi ska dit i helgen och fira deras födelsedagar.
Just nu sitter jag här och planerar ett nytt väsk köp. Har kollat in en snygg, men det får vänta tills jag börjar jobba för den kostar ett par tusen och det känns inte värt att slänga ut det nu, men sen så, då kommer det vara värt det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0