Dofta gott, lukta äckligt!

Idag har vi spenderat nästan hela dagen i Skiftinge bland alla andra lediga mammor och pappor med sina barn. Melle lekte mest med en tjej som heter Greta, skitsöta är dom när dom kutar runt och håller på. Nu ligger han däckad inne i sovrummet och snarkar. Under tiden han har sovit så har jag beställt hem nya parfymer ifrån USA. En som jag redan har(som snart är slut) och en helt ny som jag inte vet hur den kommer dofta, men jag läste vad som var i den och jag tror att den kommer bli bra. Egentligen så skulle jag ju vilja sniffa lite på dom innan jag köper dom, men eftersom dom inte finns i Sverige så får man chansa lite.



Parfymen till vänster är den som jag redan har. Nina ricci- pretty nina heter den! Tyvärr har dom slutat sälja den här i Sverige. Det står på alla sidor att den för tillfället är slut, men som jag har fattat det så ska den sluta tillverkas och kommer inte tillbaka. När jag säger att den inte finns i Sverige får jag alltid som svar "jooooooho den finns visst i Sverige, den finns på kicks". Men icke, det är inte samma parfym. Den som finns på kicks är en röd flaska och heter Nina ricci- Nina och doftar inte i närheten så gott som den här rosa flaskan gör, enligt mig vill säga. Den till höger heter Nina ricci- love by nina, många blandar ihop den med den som heter Nina ricci- love in paris, men som sagt så är det två helt olika. Det är den som jag inte vet hur den kommer dofta, jag vet inte heller om den kommer komma till Sverige. Det får väl framtiden avgöra. Om ett par veckor så har jag nog parfymerna här så då får vi se och jag får dofta gott eller lukta äckligt! Märks det att jag är ett fan av Nina Ricci? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0