Fuck fuck fuck!

Melle den skiten har tryckt pa nagon knapp pa datorn sa man inte kan skriva dom tre sista bokstaverna i alfabetet det blir bara massa konstiga tecken istallet. Javla skit ocksa, irriterande!
Dom nya balkongmoblerna ar iallafall pa plats, sa snart kan vi sitta dar ute i solen och ha det skont. Jag maste bara skaffa ett glointepamig skydd mot grannarnas balkong sa man slipper ha dom mitt i fejjan hela tiden.
Nu ska jag kaka frulle och sen ska jag vanta pa att Melle ska sova fardigt for da ska vi aka och handla lite sen ska jag baka min Hermankaka som jag fick av Tojverts mamma. Det ar typ som ett kedjebrev fast det ar en kaksmet istallet. Egentligen hatar jag sanna dar grejer men jag gillar ju att baka sa det fick ga for den har gangen! Hoppas bara att den kommer vara god, annars har jag ju anstrangt mig helt i onodan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0