Hello

Tjenare folket!Ingen fara, jag är inte död, inte heller deprimerad. Jag har bara haft fullt upp, dom senaste dagarna så har jag haft fullt upp med att vara sjuk som ett as!

I måndags tog jag och Melle bussen till malmköping för jag skulle hem till Malin på hejdå-middag, hon ska försvinna iväg till Spanien ett tag framöver. Under tiden jag var där så skulle Melle vara hos min mamma och pappa för att hälsa på. Under middagens gång så kände jag hur hela jag blev mer och mer seg, ögonen började rinna och jag blev täppt i näsan. Efter ett tag så kom vi underfund med att det stod ett par liljor bakom hörnet, det var dom som var boven gällande ögonen så dom fick åka ut på ballen. Men resten blev inte bättre, när jag kom hem till mamma och pappa efteråt så däkade jag på soffan och har legat där ända tills igår eftermiddag då jag sakta men säkert pallrade mig hem till stan igen. Idag mår jag sådär, fast just nu är det rätt så bra men det är ju alltid bättre mitt på dagen. Så jag passade på att slänga i lite färg i håret, så nu väntar jag på duschen. Mot kvällningen ska vi ner till polispotatisgris och fixa ett pass till Melle och kanske ett till mig. Jag har letat överallt efter mitt men det verkar ha kommit bort i flytten så det får nog bli ett nytt. Lika bra det, jag är vithårig på mitt pass och nu är jag svarthårig så det skulle kanske vara  rätt bra om jag såg ut som mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0