Love me, love you

Yes! Nu funkar åäö igen, skönt! Jag vart nästan lite orolig att jag skulle behöva kasta ut datorn från balkongen där ett tag.
Helgen som gått har varit kanon. Har träffat nästan alla jag känner under bara ett par dagar, okej inte alla, men jäääättemånga. Me like my friends! Jag träffade också många nya ansikten, fast den bästa av dom var nog lilla bebisen i Tessas mage, hihi!

Jag loggade nyss in på kfast och fick se att vi hade blivit erbjudna en lägenhet ett par hundra meter längre bort mot ishallen. Jag hade glömt bort att vi hade skickat intresse på den så nu blev det snabba puckar för vi måste ge ett svar senast i morgon. Vi ska gå dit ikväll och kolla på den, så nu får vi hoppas att den är bra! Annars börjar jag grina!
Det skulle ju vara bra att bo ännu närmre ishallen om Simpan ska spela i år också, då kanske det tar en minut mindre att gå dit, haha! Tränarn ringde till Simon igår och ville att han skulle spela så han ska dit på ett möte ikväll och sen får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Det är nog inte en liten bebis i magen med tanke på hur stor jag har blivit :( det kommer bli jobbigt att klämma ut den haha!!

2010-04-19 @ 17:31:03
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0