Pass

Tjenare träningsvärken, du är inte välkommen! Fyfan vad ont jag har. När jag väl hade tvingat mig själv upp ur soffan igår så tränade jag typ resten av dagen. Först tränade jag här hemma, och Melle hjälpte till. När jag gjorde situps så la han sig på golvet bakom mig så att jag inte skulle kunna lägga mig ner helt och varje gång jag lutade mig ner mot honom skrattade han som en tok, sötnosen!
När Simpan kom hem från jobbet blev det en lång lång lång PW med david guetta i öronen, det finns nog ingen bättre träningsmusik än det. Vi får se om det blir en runda ikväll med, men först ska jag spendera dagen med att flyga och fara över hela stan för att bränna lite pengar på balkong tillbehör. Passen hos polisen ska hämtas också, fick sms igår att det var klart och jag var tungen att hämta det senast i morgon. Lite onödigt kort tid man fick på sig, tycker jag. Inte för att jag har så mycket annat för mig, men ändå!

Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0