Larvpotta

Det verkar inte bli någon lägenhet, har varit inne typ 20 gånger idag och kollat men inget svar. Men man vet ju inte dom kanske bara är lite sega. Jag skickade iallafall iväg ett mejl nyss på en annan lägenhet. Dom hade en trea och ville byta till en tvåa som låg här på östermalm, så varför inte liksom? Man kan ju iallafall kolla, får se om dom hör av sig.

Stackars Melleplutten har varit lite ledsen idag. Tand nummer 9,10,11,12 är på g så man fattar ju att han inte är världens gladaste för det gör ju ont. Han ville inte ens ha mina pannkakor till lunch, han ville bara dricka upp all mjölk. Han tycker typ inte om vatten längre, han spottar bara ut allt igen. Han tar hur mycket vatten som helst in i munen och sen gapar han bara allt han kan så att det rinner ner över hela honom och sen garvar han som en tok och tittar på mig för att se om jag tyckte att det var roligt, det tycker jag inte! Fast bara lite för han ser ju så knäpp ut, men jag skrattar bara i smyg så att han inte ska se.

Jag läste i en skvallertidning nyss att Angelina Jolie är ett psykfall för att hon skrattar när hennes barn gråter, jag antar att jag också är det då. När man säger till Melle att han inte får göra saker som att slå på tvn tex, då blir han så arg så att han börjar grina och då börjar jag automatiskt att skratta, jag kan inte hjälpa det. Jag vet ju hur arg jag blev när jag var mindre och pappa och mamma skrattade åt mig, ändå gör jag samma sak. Men det går ju liksom inte att låta bli när han ligger där på golvet och skriker och grinar och sparkar för att sen sluta upp en sekund eller två för att kolla om vi tittar på honom. Om vi kollar så fortsätter han om vi inte kollar så slutar han och börjar leka med något annat istället, larvpotta!


Haha, jag älskar den här bilden!Han ser ut som en liten apa!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0