Fredag hela månaden

Vart tog solen vägen? Den var framme för typ en halvtimme sen när jag och Melle var ute och nu är det helt grått. Sånt väder gör mig på dåligt humör!
Idag blir det middag för fem här hemma. Melwins farmor och farfar ska komma hit och äta med oss. Hoppas jag inte bränner maten:Ohaha
När vi var på Hemköp och handlade förut idag kom jag på när jag var påväg till kassan att jag hade glömt kortet hemma i en annan väska. Då ville jag bara gå och lägga mig och grina i ett hörn. Så jag fick ställa korgen och springa hem för den jobbiga uppförsbacken och sen tillbaka för att betala. Sen var det bara att traska upp för den där förjävliga backen en gång till, då ville jag grina ännu mer. Men sen kände jag att det skulle vara ganska så skämigt att stå där och grina så jag gick hem och åt av det nyköpta godiset istället, då vart allt bra igen!

Resten av inlägget är för din skull Jeja!;)haha


Dagens look!




Kommentarer
Postat av: Jeja

FETT BRA INLÄGG :D :D me like

2010-04-23 @ 23:58:20
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0