Voffvoff

Idag är jag trött i benen!Gick en PW igår kväll runt halva stan typ, as skönt. Det blir en ikväll också när Simpan har kommit hem så att han kan ta Melle. Hoppas inte monster schäfern som jag möte igår är ute idag med. Den höll på att skräma livet ur mig. Jag fattar inte varför jag har blivit så rädd för schäfrar. Jag är inte ett dugg rädd för någon annan hund, jag har ju haft hund nästan hela mitt liv. En av hundarna vi har haft var en rottweiler och sånna brukar ju folk vara rädda för, men sånna tycker jag inte alls är läskiga. Det är bara dom där snuskiga schäfrarna som kan dra åt skogen. Hunden jag möte igår var lös och var påväg att springa fram till mig för att döda mig(fast egentligen så vet jag att den bara ville hälsa), men precis när den nästan var framme så ropade husse och matte på den så att den sprang tillbaka igen. Tur var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0