Baby don´t go!

Jag sitter just nu på lite halvspänn med mobilen brevid mig och väntar på ett panik-kom-och-hämta-Melle samtal ifrån förskolan. Det är första gången han är där själv idag. Men dom har inte ringt än så det verkar ju som att det går bra iallafall. Han kanske tillochmed sover!! Han har ju inte somnat där när vi har varit med men nu kanske "fröknarna" vågar vara lite mer stränga när vi inte är med. Eller så kanske det beror på att vi fick släpa med oss Melles resesäng dit idag, han kanske somnade när han fick ha sin egen säng.

Melle har kommit in i en slags jag-älskar-BARA-pappa fas nu. Han vill bara vara med Simp hela tiden och jag duger inte till något, känns bra..inte! Jag tror att han hatar mig(fast inte egentligen). Men det går väl över snart  så att han kan tycka om mig också..hoppas jag..he..he

Hungrig nu...Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

saknar dig så att det gör ont faktiskt :(

2010-08-12 @ 14:33:15
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0