Bedrägeri

Jaha, arbetsförmedlingen idag då! Gick helt okej faktiskt. Jag gillade min handläggare, och såklart måste jag byta tills nästa gång. Måste ha en bygghandläggare efter som att jag är byggare, suck!
Efter mötet träffade jag mammi och brorsan på stan så gick vi och tittade på skor. Hittade ett par sjuuukt snygga kängor men dom fanns inte i min storlek, dö! Sen åkte vi och handlade mat och veeeeet ni vad som hände dåå?
Mammas bank ringde till henne och sa att hennes visakort hade blivit drabbat av bedrägeri(blivit hackat typ) och att dom var tvungna och spärra det, så vi fick snabba på och handla så dom kunde spärra det sen, scary!
Tänk om det skulle hända mig? Tur att jag är fattig, hehe!

Och vet ni mer? Vi ska få gå och kolla på två lägenheter, en ikväll och en på fredag. Hoppas någon duger och att vi får den sen.

Mat nu
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0