Dunkkk

Alltså just nu har jag bara lust att gå upp till grannen och kasta ut honom från balkongen eller nått. Det duuuunkar och duunkar där uppe hela tiden. Det låter som att det är ett gäng snorungar som står och hoppar i golvet, men han som bor där har liksom inga barn och typ inga vänner heller tror jag för det är aldrig någon där. Låter gör det iallafall.

Idag är Simons första jobbdag sen semestern så nu sitter jag här hemma och tycker synd om mig själv för att jag är ensam. Fast Melle är ju ioförsig hemma men han märks inte av så mycket, haha. Det blir ännu värre i morgon för då är Melle på förskolan så då blir jag helt själv, not fun! 

Nu ska jag käka lite frukost i min ensamhet..buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0