Guldfisken

Godjävlamorgon på er!

Dom håller på att byta ut dörren ner till källaren idag, det låter högt. Dom borrar och har sig hela tiden, dom har varit igång sen klockan sju i morse. Det skakar i hela lägenheten...jag skojar inte! Jag börjar få huvudvärk nu.

Idag skulle jag ha träffat HänniPänni men hon mådde inte alla tiders så det får bli av en annan dag, lika bra det eftersom jag som sagt börjar få ont i skallen.
Melle är på dagis idag tur det, då får han sova middag i fred från oljudet, skulle jag också vilja göra. Är trött, somnade sent(det var någon grannjävel som hade galej) och gick upp tidigt(Melle).

Lägenheten som vi kollade in igårkväll då hur var den?

Jo, den var okej. Den var rätt fin men det var någon som kändes lite..ehm...gammalt? eller nått sånt. Den kändes inte rätt helt enkelt. Men vi ska ju kolla på en till i morgon så den kanske är bättre. Sen kom jag på nu att det var en till lägenhet som jag skulle ringa på idag, bäst att jag gör det nu innan jag glömmer bort det igen, hehe guldfiskminne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0