Ice ice Baby

Hallå i stugan!

Vet ni vad som händer den första december? Inte? Jag vet! Pilutta er.
Men jag kan berätta för jag är ju såå snäll. Vi ska flytta till en ny lägenhet då!! Läängtar, vill flytta nu på direkten. Den ligger bara några hus längre bort på gatan, blir typ grannar med Hemköp nästan, inte illa. Fast det blir ju längre ifrån Melles förskola och min favvo Pizza men hundra meter extra ska jag väl klara av att gå, tror jag.
Vi var och kollade på den förut idag och sen typ någon timme senare så ringde dom och sa att vi kunde få den. Fast vi hade ju bestämt visning med en till lägenhet nu på kvällen, vi gick och kollade på den också även fast vi redan hade fått den andra. Kan ju liksom vara kul att se, dom hade en kanin hemma och Melle vart rädd..jag med, dom är lite läskiga. Men jag tyckte nog faktiskt att våran blivande lägenhet var snäppet finare än den vi kollade på nu ikväll. Tur det eftersom vi redan har tackat ja, visserligen så har vi inte skrivit något kontrakt än så vi kunde ju ha ångrat oss isånnafall.
Simp är på hockeyn nu och Melle sover så jag ska väl passa på att göra det jag gör bäst. Äta och vara lat!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0