Jävla cp idiot!

Jag är så jäkla sur just nu, fast mest irriterad och arg faktiskt. När vi var påväg hem från stan och gick genom parken så hör jag ett "pling" bakom mig och en halv sekund senare får jag en cykel i ryggen, WTF?!
Min första tanke är "ojdå, sånt kan ju hända" min andra tanke var "ska jag döda dig eeeellerrr, jävla kärring" men den andra tanken kom efter att hon fräste ur sig "MEN FLYTTA PÅ DIG DÅÅÅÅÅ, JÄVLA CP IDIOT"!
Jaaaha, men ursäkta att jag inte har ögon i nacken dåååÅÅÅÅÅ!
Grrrrr, jäkla surtant! Man kanke får plinga en liten bit innan man vill förbi så att den som går framför hinner flytta på sig först, eller ELLLLEEERR? Har jag inte rätt kanske?Har jag inte det? JOOOOOO för det har jag!
Gå och lägg dig tantjäkel!
Dessutom vilken typ 50åring slänger ur sig jävla cp idiot till en liten söt oskyldig tjej som mig? Vavavava?
Jag som trodde att folk som är 50 skulle vara mer mogna och lite smartare men tydligen inte!

Nu ska jag äta massa mat så jag blir glad igen!
Hej DÅÅ!

Kommentarer
Postat av: caroline

hahah tanter i eskilstuna alltså, va en tant som höll på att cykla på mig och min pojkvän när vi gick på trottoaren när de va cykelbana på vägen. ibland förstår inte folk varför det finns cykelbana! haha

2010-08-18 @ 21:01:46
URL: http://bbbborg.blogg.se/
Postat av: Karin

Gud vad hemskt. Gjorde det inte ont? Jag skulle polisanmält tanten för man får inte köra på folk!

2010-08-19 @ 21:44:54
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0