Mina fötter är döda!

Fyfaraooo! Jag är bra slut nu kan jag säga, har precis varit ute och tränat. Jag stack iväg direkt efter att jag lämnat Melle på förskolan. Han blev mycket ledsen idag med, tårarna flög all världens väg! Inte kul. Då känner jag mig lite elak faktiskt.

När Simon kommer hem från jobbet så ska vi traska ner till stan, han ska köpa Sims till mig(nörd jag vet). Men han har lovat att fixa det till mig eftersom att han får spela hockey och kommer vara borta en del. Jag måste ju ha någonting att roa mig med när Melle sover och han inte är hemma, right?

Nee fan, en dusch skulle sitta fint!
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Wiiii sims som är så kul :D :D

2010-08-18 @ 13:41:43
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0