Sail away

Jaha så var det kväll igen! Tiden går så jäkla fort, hänger inte med. Simp är på hockey träning och jag är frustrerad. Jag och Simon har nämligen börjat kolla på en serie som heter Sons of anarchy och jag är helt beroende men jag får inte kolla utan Simp=jag får typ ALDRIG kolla för han är typ ALDRIG hemma, suck. Jag kan ju ioförsig kolla i smyg men då måste jag ju ändå kolla om sen så det känns lite onödigt.

Ringde på den dära lägenheten förut så vi ska kolla på den i morgon. Det har liksom gått flera månader utan att vi har fått kolla på en endaste lägenhet men nu helt plötsligt så får vi kolla på tre stycken på ett par dagar.

Jag kom på nyss att jag glömde skriva en sak om när vi kollade på lägenheten igår. När killen öppnade så hade han en "vän" där. Jag och Simon trodde ju såklart direkt att dom bodde ihop och var tillsammans, bögar alltså! Jag tror att det syntes på oss för han sa efter ett tag "det där är min vääääldigt goda vän" med en lite små nervös röst. Yeah right tänkte jag då! Jag tror fortfarande att dom var ett litet kärlekspar, hihi puttinuttisnutti.


Kommentarer
Postat av: Linda- Felicia o Samuels mamma!

aha har han redan fått den? han är väl yngre än felicia? Fast ifs har ni ju varit utomlands så antar att han fick den innan det? :P



Ja jag tror också det är därför för hon verkar inte sjuk på något annat sätt :P

2010-08-26 @ 20:27:39
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: camilla söderroos

Hej sandra :) hörde att ni vart och kollat på en lägenhet hos mamma nyss:) vad kul!

2010-08-27 @ 12:38:50
Postat av: Sandra

Hej Camilla!:) Det var länge sen!

Haha, hade ingen aning om att det var din mamma som hade hand om det där:P

Lägenheten var jättefin iallafall så vi ska flytta in där i vinter. Fast jag kan tänka mig att du redan vet det:Phaha

Hoppas allt är bra med dig;)

2010-08-27 @ 20:31:02
Postat av: Camilla

Hej, Ja det var verklige länge sen. Hoppas allt är bra med er 3.Ja det är vårt företag Mesta Bygg. Tack mig kan man säga haha, för att jag tror faktiskt att det vara lite tackvare att jag sa att jag visste vilka ni var och sa att ni var skötsamma som ni fick den. :P Hoppas ni kommer trivas bra. :)

2010-09-01 @ 06:50:02
Postat av: Sandra

Det är bara bra med oss alla:)

Haha det var precis vad jag tänkte när jag såg att du hade kommenterat!;)

2010-09-06 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0