Sjukling!

Godmorgon!

Idag fick jag sovmorgon till kvar över åtta. När jag vaknade tänkte jag "ååh vad duktig Melle har varit som sovit så länge" men när jag skulle ta upp honom ur sängen var han varm som solen. Då tyckte jag mest synd om honom för han hade ju fått feber så det var ju därför han var så trött. Han hade 38 grader, det är ganska mycket för honom för annars brukar han ha runt 36. Så han fick en tablett och en halvtimme senare hade det stigit till 39 grader, lillafisen!
Nu ligger han och sover så hoppas att det blir bättre. Det är första gången i hela sitt liv han är sjuk, förutom när han har tagit spruta så att han har fått feber i en timme typ.
Det kanske är lite förskole baciller han har fått för det var andra ungar där som blev sjuka i veckan.

Nu måste jag skynd mig och ta en dusch för snart kommer Tovis hit!!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Förskolebaciller, fan vad duktig du är som säger förskola haha :D! Jag kommer att säga dagis till den dag jag dör ;) alla dagis (förlåt, förskole)fröknar kommer slå mig hihi :D ♥

2010-08-20 @ 11:19:53
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0