Tigers

Godmorgon!

Idag är jag på bättre humör igen, även fast det tokregnar ute. Det är bara skönt med lite regn för igår bestämde jag mig för att jag skulle ha en riktig slappdag idag, iallafall under tiden Melle är på förskolan.
Jag sitter mest och längtar tills i morgon just nu för då kommer Tovan hit för att sova kvar, äntligen! Har typ inte träffats på två veckor, katastrof alla dör!
Då blir det girls night in! Simp har hockey på kvällen så vi ska ha mys här hemma, sköönt! Det behövs, har mycket att prata om kan jag lova.

Frulle nu!

Melle har börjat sno mina skor, han tycker det är jättekul att ramla och slå sig varannat steg!He..

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Ååh, söta lilla killen! ♥ Vi får ta och ses snart tycker jag!! Jag får åka in till Etuna och göra dig sällskap någon dag. kramar!

2010-08-19 @ 10:26:17
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tove

jaaaa, LÄNGTARRR :D:D <3

2010-08-19 @ 13:04:48
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0