Mitt namn är mycket och jag vill ha mer!

Tjaaabba!
Long time no bloging!
Har varit upptagen som vanligt när jag inte skriver. Igår var min allra första dag mellan två jobb, med andra ord arbetslös. Det suger redan och jag hatar arbetsförmedlingen mer än allt annat. Gick dit direkt när det öppnade för att skriva in mig, kanske tar tjugo minuter tänkte jag...tre och en halv timme senare är jag färdig....eh!
Fick sitta vid datorn i hundra år och fylla i en massa skit grejer. Tur att Melle kände för att vara snäll iallafall, annars hade jag börjat grina. Ska tillbaka dit i morgon på ett jävla möte, hoppas det inte tar hela dagen för lilla mamma ska komma in till stan och hälsa på för hon är ledig på onsdagar.

Helgen då..

I fredags kom ju Tåvan hit som jag skrev förut. Vi pratade skit och larvade oss som vanligt, lika härligt varje gång!
Hon färgade mitt hår när hon var här, scary shit brukar inte låta folk peta med mitt hår annars men efter många års vänskap så tänkte jag att det var dags, haha! Det blev bra, en aaaaaningens för ljust så ska kanske kasta i en liiiite liiiite mörkare färg, får se. Sen åkte hon hem på lördagen och då hade jag, Melle och Simp filmkväll!
Och nu kan jag inte sitta här längre för Melle drar mig i armen och vill att vi ska springa fram och tillbaka genom lägenheten, skkkojigt!

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha då känner jag mig hedrad ;) arbetsförmedlingen kan ju gå och.. ja du vet ;) haha pusspuss<33

2010-08-25 @ 07:35:08
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0