Just Dance

Idag är det ett år sen Melles dop, tycker det känns som nyss. Snart är han 15 och åker runt på en moppe och raggar fjortisbrudar, Can´t wait!

Idag har vi skrivit kontrakt på nya lägenheten och så har jag varit och sagt upp den hära. Elin och Kämäräinen kanske ska ta över den här efter oss. Dom var och hälsade på igårkväll för att inspektera lite mer noga i ett lite mer nyktert tillstånd än vanligt när dom brukar vara här.

I Lördags var vi ute i Kjula där det vankades kräftskiva(utan kräftor för min del). Mot kvällningen fick jag skjuts till Malin, tjejkväll stog på schemat! Det var skojigt! När natten började smyga sig på blev det taxi till stan och nybron, det var fuse och tooookpackat som vanligt. Dom släpper alltid in galet mycket folk så man kan knappt röra sig, inte såå skojigt! Men jag lyckades ha en kul kväll iallafall, fram tills jag skulle gå hem vill säga. Det regnade massor och jag blev blöt, jag hade sällis av Tove som skulle hem till Johanna så jag slapp bli våldtagen, dödad och rånad iallafall och det var ju bra.

Igår hade Simp träningsmatch mot K-holm. Linden vann med 5-3 och Simon var inte med i något slagsmål, bara nästan. Efter två timmar i ishallen så kan jag inte direkt påstå att jag längtar efter vintern, burr!



Och här kan ni låsas att det är en blid ifrån Melles dop! Min externa hårddisk har pajat så kommer inte åt en riktig bild;)



Hörs!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Men åååhh, vilken fin bild från dopet ;) hihihihhi

2010-08-30 @ 20:35:34
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0