Hallå i stugan!

Hallu!!

Nu är jag tillbaka igen! Fast egentligen så har jag varit hemma ett tag nu men har haft en hel del annat för mig. Simpan har ju semster nu så jag måste ju passa på att vara med lilla familjen nu när alla är hemma.
Speciellt eftersom Melle börjar på dagis förskolan på måndag. Jag får typ panik när jag tänker på det.
Att en massa främmande människor ska ta hand om mitt barn, det känns inte så bra. Jag inbillar mig själv att allihopa är seriemördare och kommer slå Melle varje dag, (jaa jag har en smula livlig fantasi). Fast jag vet ju att det inte är så men iallafall. Och så tänker jag på hur ledsen han kommer bli när vi ska lämna honom där alldeles ensam, fast jag vet att det kommer gå över fortare än kvickt. Just nu känns det ungefär som att på måndag är sista gången jag någonsin kommer träffa honom, fast ännu en gång så vet jag att det inte är så. Jag är bara så van att alltid vara med honom så det kanske inte är så underligt att det kommer kännas lite tomt att lämna bort honom. Jag tror minsann jag har blivit drabbad av lite separationsångest.

Iallafall..

Under tiden jag inte har varit hemma och skrivit på bloggen så har jag hunnit med att:

¤ Vara i Gävle i fyra dagar och spelat brallan av Simon, farmor och hennes syster i kortspel(vann hundra spänn, YES)!
¤ Gå på stan i Gävle och käka en middag för hela 500 kronor!
¤ Fira att Åteg har fyllt 21!
¤ Gått på malmamarken i tre dagar!
¤ Röjt på Wärssan och träffat alla underbara Malmköpingsvänner, kommer aldrig glömma den kvällen det säger jag bara!
¤ Våldgästa Mamma och pappa under några dagar!
¤ Hälsa på mormor och morfar där även gammelmormor, gammelmorfar, moster Åsa och kusin Elias var!
¤ Åka till Sthlm för att shoppa hockeygrejer tills säsongen börjar för Simp!
¤ Hälsa på Simons föräldrar ute i Kjula!
¤ Hälsa på Simons farfar och hans brutta ute på deras landställe!
¤ Gått på stan här hemma några gånger!
¤ Städa igenom heeela lägenheten!

Sen är det väl inte så mycket mer som har blivit gjort direkt!
Nu ska jag vänta på att Simp kommer hem från tennisspelandet så att vi kan fortsätta kolla på deperate housewives! (Tessa, det är skiiiitbra! Är inne på andra säsongen nu;)!)

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Ja, visst är det galet bra?! Jag har säsong 5 hemma nu också, 6an har jag nedbränt på en skiva. Visserligen är det bara engelsk text på den, men det funkar bra iaf. Det är bara att du lånar dem sen :D!

2010-08-06 @ 07:36:05
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0