Vad rör sig i ditt huvud?

Just nu håller jag på att baka en liten variant av American Cookies, jag tror dom kommer bli riktigt goda, smeten var god iallafall, hehe.
Om en timme ska jag iväg till förskolan och hämta Melle, hoppas att han har sovit idag. I morse när jag skulle dumpa av honom därborta blev han riktigt ledsen stackaren. Det bara sprutade tårar om honom. Fast jag antar att det gick över eftersom att dom inte har ringt.
Resten av dagen/ kvällen vet jag inte alls vad jag ska göra. Simp har hockey träning ikväll så han kommer bara hem en stund efter jobbet och käkar typ och det får ju inte jag så mycket nytta av, haha. Fast vi hinner ju ses en liten stund iallafall. Jag har också lust att träna ikväll fast jag kan ju inte lämna Melle själv hemma...eeeeller? skoja!
Fast egentligen så skulle man kunna göra det för när han har somnat så sover han som en gris tills nästa morgon men njjja känns inte som att man skulle få ett världens bästa mamma pris för det så tror jag skippar det faktiskt.

Måste plocka undan i köket nu och kolla till kakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0