20100201

Här hemma pågår det storstädning av lägenhetens alla hörn och vrår, jobbigt men behövligt! Melle har legat och gallskrikit med sprutande tårar och varit livrädd för dammsugaren, stackaren. Men jag kan ju inte skita i att städa bara för att han blir ledsen, det går ju över som tur är! Om ett tag kommer Simon hem från jobbet, fast han bli bara hemma i typ en kvart sen ska han bort till ishallen och vidare upp till sthlm för match, sen kommer han hem typ vid ett i natt. Då hinner han sova i ett par timmar och sen ska han upp och jobba igen. Jag kan inte låta bli att tycka synd om honom fast jag egentligen vet att det är hans eget fel eftersom han sa ja till matchen. Jag förstår inte hur han orkar hålla på sådär, jag skulle vara halvdöd om jag skulle göra allt det där.

Det är lika bra att jag fortsätter städa nu och reser på mig innan jag hinner bli trött så att jag fastnar här i flera timmar!


Kommentarer
Postat av: Karin

T är också rädd för dammsugarn men hon spelar tuff och kryper efter den och skriker på den.

2010-02-03 @ 17:21:48
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0