20100220

God"morgon"! Simon traskade precis iväg bort till ishallen, dom ska ha match uppe i sthlm någonstans, och Melle har precis lagt sig för en liten lur och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Om en timme lite dryg så kommer Melles farmor och farfar och hämtar honom för han ska sova där inatt eftersom vi ska ut och fira Simon i efterskott.
När Melle har blivit hämtad ska jag iväg och dra en repa på stan, fast jag har inte så jäkla mycket lust med det, jävla snö! Om jag överlever stormen och inte fryser ihjäl så ska jag väl hem och duscha och göra mig lite tjusig innan pojkkrakarna kommer hit. Först hade jag tänkt ta mig en dusch nu innan jag sticker till stan men sen kom jag på att jag vill inte frysa till is och dö idag så den får vänta tills jag kommer hem(duschen alltså inte döden), det är ju skönt med en varmdusch när man varit ute.

Nää om man kanske skulle försöka sig på att göra något med risbusken på skallen, fast jag kommer ju dra en mössa över det sen, men iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0