20100225

Godmorgon! Fyyfan vad trött jag är, gick upp lagom till klockan sex i morse för att kolla på hockyn. Vafan gjorde jag det för?nu sitter jag ju här som döing och bara glor, inte okej. Plus att dom förlorade så det var ju helt i onödan.
Sen nu så har jag precis kollat igenom alla sidor efter lägenheter ifall att vi inte får den där andra, man måste ju ha lite backups, men det fanns inga nya som var bra, en i årby och en i nyfors, där vill jag ju bo...inte!Jag har även varit inne på mejlen typ tio gånger för att kolla om vi har fått något svar, men inte än. Jag lär väl hinna kolla den typ femtio gånger till innan dagen är slut.

Idag har jag tvättis, så jag kommer väl spendera dagen med att springa upp och ner till den och sen måste jag ut en sväng. Ska hämta paket på ICA Safiren, mina paket brukar alltid komma till Hemköp men inte det där tydligen. Fast det är ju inte så mycket längre att gå dit så det är väl ingen större fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0