dunkdunkdunkdunk

Ikväll bjuds det på falsksång, hög musik och en massa skratt! Dock är det inte här hemma hos oss utan inne hos grannarna, fast man skulle nästan kunna tro att det var vi som bjöd på galej. Jag börjar bli trött på dunket nu och sitter och bara hoppas att dom har planerat att besöka krogen ikväll. Jag har god lust att gå dit och skrika som en annan gammal kärring men jag tror jag skippar det. Då gör dom ju bara tillbaka sen när vi har folk här nästa gång, fast iofs så bankade dom i väggen förra helgen när dom tycket att musiken blev lite för hög så jag har ju pinnen på min sida, om ni fattar vad jag menar?
Nää om man skulle dra sig mot sängen och försöka sova lite nu, i morgon blire hockey och sen ikea. Öronproppar någon?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har också lågt blodtrycksfall :/ Fast jag har inte svimmat av det än.



Jobbiga grannar :O När jag hade grannar som spelade mycket och hög musik så skaffade jag två par högtalare till som jag riktade mot deras vägg :) DEt vart ett jävla liv på dem då. Hahaha en av dom vart så upprörd så hon fick ett epelepsianfall.

2010-02-27 @ 17:59:31
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0