Gårdagen

Igår var det alltså Simons 20årsdag. Av mig fick han lite t-shirtar som jag hade beställt hela vägen från USA, eftersom han är den petigaste personen jag känner när det gäller kläder så är det fruktansvärt svårt att hitta grejer till honom. Men i USA där finns det allt och lite till så det är lika bra att slå på stort så man vet att killen blir nöjd!
Sen kände jag att jag skulle vara lite extra snäll så jag bakade en liten tårta till godisgrisen, även om vi inte hade något kalas så kan man ju få lite tårta iallafall. Sen fick han grattiskort på posten av sin mamma och pappa, och så fick han ett brev med presentkort på systemet av min mamma och pappa, telefonen ringde långt in på kvällen också förstås!


En rosa fin manlig tårta!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0