Give

Åhhh, världens lääängsta dag! Det känns som om den här dagen har bestått av typ tre dagar förutom att jag inte har sovit i mellan dom. Den har gått så långsamt! Jag vill bara gå och lägga mig, fast jag är inte trött än så då skulle det bara bli ännu värre, för då skulle jag bara ligga där i sängen och vrida och vända på mig och kolla på klockan tre gånger i minuten. Jag tror nog mest att dagen har varit så lång för att Simon inte har varit hemma, förutom tio minuter när han packade om väskan innan han åkte iväg på match uppe i sthlm. Sen har jag och Melle bara varit inne idag för att gå ut och gå med barnvagnen kan man ju bara glömma. I morgon blir det pulkan som får följa med ut så att man kommer någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0