Godmorgon Lördag!

Godmorgon! Jag sitter här och väntar på att jag ska gå och göra mig anständig nog att visa mig bland folk(jag är så trött så jag orkar inte resa på mig, haha). Melle kryper runt här på golvet och jagar en gammal pepsiflaska som är hans favorit "leksak"!
Jag tänkte bara passa på att säga nu att precis som till jul så önskar sig Melle inte en massa leksaker när han fyller år!
Om lite drygt en timme så börjar Simons hockeymatch borta i ishallen här i stan. Idag ska mamma komma in och följa med mig och Melle och kolla. Dom ska möta Flemingsberg(min brorsa bor där om någon undrar. Bra att veta he...he) det är dom som leder serien så vi får hålla alla tummar vi har!

Nu måste jag sätta faaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0