Hungry heart

Söndag och alla hjärtans dag! Vi har inte gjort någonting speciellt för att fira det, eller aa vi fikade lite innan Simon skulle iväg till träningen och så var vi ute på en promenad i den sköna solen. Vi har bestämt att inte fira det för att det är så mycket sånt vid den här tiden iallafall. Först är det jul, sen fyller Simon sen är det våran bli-tillsammans-dag, sen fyller Melle och sen fyller jag och bland allt det så fyller pappa och ett par kusiner och allt vad det är, så jag tycker nog att det räcker så gott och väl.

Nu i helgen så har vi fått nya grannar här brevid, en med snopp och en utan(fast vad vet jag hoho), dom ser ut att vara i våran ålder ungefär. Innan så bodde det en gamal tant där som inte gjorde ett enda ljud ifrån sig, men nu antar jag att det kommer bli lite ändring på det. Jag hör redan musiken dunka där inne, så jag satte på lite musik jag också, fast inte så onödigt högt så vi bli osams, haha!
Undra jag om jag ska ta och plocka undan helgens göra-ingenting-stök här hemma nu medans Simon tränar och Melle sover, det är ju då det är som lättast att få någonting gjort. Jag kanske ska ta och träna lite jag med, vart lite sugen nu när musiken kom igång!


Jag sydde en t-shirt aktig grej för någon dag sen! Ursäkta kvaliten på bilden, kameran sitter på laddning så mobilen fick suga...eh duga menade jag...he...he, rolig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0