I´ll kill you

Godmorgon!Fast jag har redan varit vaken i ett par timmar men iallafall. Jag vaknade innan Melle vaknade idag, skönt! Sen att jag vaknade av en mardröm är en annan femma. Andra dagen i rad som jag gör det, börjar bli mysko. Jag brukar inte drömma mardrömmar annars. Drömmen igår var så jäkla verklig så när jag vaknade trodde jag fortfarande att det var på riktigt, helt sjuk. Sen när Simon kom hem från jobbet skulle jag berätta den för honom och då när jag hör mig själv prata om den låter det så himla larvigt, fast det är ju läskigt när man drömmer ändå.

I kväll ska vi åka hem till min mamma och pappa och sova kvar tills i morgon för då ska ner till Flen och fira min kusin Nattis som fyller år. Så ska vi hälsa på min Farmor en stund ikväll också, var länge sen jag träffade henne!

Nu ska jag passa på att ta en dusch medans Simon höll jag på att skriva nu men medans Melle sover, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0