Kvällens

Fyyyyfaa-aan, dagens väder är inte att leka med alltså! Jag fick skjuts ner till stan av Simons mamma och pappa så då var det lugnt, men sen när jag var klar på stan och skulle gå hem var det inte roligt kan jag säga. Brrr, men nu är jag ju iallafall hemma igen iordning fixad och varm, sköönt! Jag tänkte väl egentligen bara slänga in ett par bilder på kvällens yttre innan grabbarna börjar rulla in.

Fast nu kom jag på en sak som jag måste skriva först! Det var ett par stackars hundar nere på stan som satt fastbundna i en stolpe under minst hela den tiden jag var på stan och jag var där i ungefär två timmar, jag tyckte så synd om dom så jag tänkte nästan ta med dom hem, men sen gjorde jag inte det. Jag får väl se om dom sitter kvar sen när vi ska ut, det hoppas jag verkligen inte att dom gör!

Nu kommer bilderna!

 Först ut en bild med värdelös kvalite, men vad sjutton man ser ju ändå!


Och sen en som visar vad som troligtvis är världens snyggaste väska! Köpte den på stan, skitsnygg verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0