Livet suger ibland!

Det blev en städdag idag med. Igår när jag höll på som bäst fick jag redan på en riktigt hemsk nyhet, först vart jag väldigt chockad sen gick det över till att bli riktigt ledsen och då hade jag inte någon lust att fortsätta med städningen längre. Men idag blev jag iallafall klar med städningen så nu luktar det gott här hemma och Melle kan fortsätta att slicka på golvet. Om ett tag så kommer Simon hem från jobbet och idag har han ingen hockey så jag ska tvinga honom att sitta och kramas med mig hela kvällen, det har gått ett helt dygn sen vi sågs nu så det tycker jag nog att han är skyldig mig.



Bästaste Oliver, jag tänker på dig, din pappa och dina systar hela tiden! Jag tycker att sånt här är så hemskt, frukstansvärt hemskt! Jag vet varken vad jag ska skriva eller vad jag ska säga mer än att jag finns här, alltid!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0