måndags nöje

Nu har jag precis tvingat mig själv till att träna lite här hemma, jag hade ingen lust egentligen för jag börjar känna mig lite hängig. Men det är lika bra att köra på så att jag inte bara skjuter upp det så att det aldrig blir av. Idag har jag inte allt för mycket att göra. Det är städat här hemma, kylskåpet är fullt, tvättstugan är upptagen och jag är nyduschad. Med andra ord så är allt redan gjort! Inte blir det bättre av att jag inte ens behöver hålla koll på/leka med Melle för han ligger och sover. Han har gjort det i ett par timmar nu så han borde vakna snart tycker jag, om han inte gör det så får jag nästan väcka honom, fast det känns så onödigt för då är han bara uppe en liten stund och sen blir han trött igen för att han inte fick sova färdigt.
Ikväll har Simon match i Sthlm igen, så han kommer i princip komma hem och packa om väskan och säga hej och sen åka iväg igen. Så innan läggdags så kommer väl jag hinna läsa igenom alla bloggar tusen gånger och gå in på alla sidor jag brukar kolla på tio gånger om, skojigt!

Jag kanske skulle göra iordning någonting att käka, magen börjar bli hungrig nu.

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jobbigt att Simon har bortamatch hela tiden :( Jonas åkte upp till norrland idag och ska vara borta hela veckan, jag lider redan :( det är synd om oss tjejer som sitter hemma och väntar hela tiden! <3

2010-02-08 @ 16:22:44
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Ellerhur, du och jag borde få åka iväg på gratis solsemester minst en gång i månaden som de får betala för oss. Sedan får de sitta där hemma och sakna oss och känna på hur det är!! <3

2010-02-08 @ 17:20:17
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: tove

sandy min vän, gissa vem som har ledigt på säkerthetslektionen? JO JAG HAHAH:D hoppas du kan då på onsdag <333

2010-02-08 @ 19:35:30
Postat av: Sandra

Tovan, I´am free! Men vet du vad som är upptaget på onsdag?TVÄTTSTUGAN!Av mig och min slav(dig) mohaha!<3

2010-02-08 @ 21:57:15
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: tove

haha vad busigt, jag såg din kommentar nu ;) ja såklart jag gör allt du säger åt mig ;D <33

2010-02-10 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0