Maybe

Hemma nu! Har precis varit ute och hämtat paketet, hade beställt en massa bakgrejer ifrån shoppingbutiken, när jag kom hem och skulle packa upp lådan så var inte alla grejer med! Så det blev att kasta sig på luren och ringa för att gnälla lite, så nu ska dom skicka det som fattades så att jag förhoppningsvis får det i morgon.

Senare ikväll ska vi åka ut till Kjula för att fira Simons pappa som fyller år idag, Grattis till honom! Men vi blir nog inte kvar så länge för Simon har hockey ikväll och Melle måste hem och sova i tid.
Nu måste jag nog ta mig någonting att äta innan jag svimmar, har glömt bort att göra det idag(äta alltså, inte svimma), förlåt mamma!


Kommentarer
Postat av: Karin

Får du blodtrycksfall om du inte äter regelbundet?

2010-02-26 @ 14:47:33
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0