Okej...

Okej, ni kan sluta gråta nu! Jag är glad igen, Simon ringde precis och sa att han snart kommer hem, egentligen skulle han inte ha kommit hem förnsen vid sex taget ikväll.
Coolingen skulle bara åka förbi systemet inför morgondagen när gräbbsen kommer över, stora killen! Jag är faktiskt inte avundsjuk, det är ju rätt bra att bara vara 19 för då kan man ju skicka iväg någon annan att gå dit, när man fyller 20 så får man ju lov att traska dit och handla själv för att sedan släpa hem allt efteråt. Jag trivs rätt bra som 19åring, jag behöver inte fylla år mera nu, jag kan stanna här.
Är det ens normalt att få 20års kris?Jag har det! Det känns som att livet typ är över redan och nu kommer man bara bli fulare och fulare för varje dag som går, skojigt!
Fast egentligen vet jag ju att livet inte är över än, snarare tvärtom kanske men det känns så iallafall, haha.....tönt!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Karin

Klart man kan få tjugoårs kris :)

2010-02-20 @ 06:48:58
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0