Onsdagkväll

Idag har jag fått sms på sms och samtal efter samtal där folk har gratulerat mig på namsdagen, jag tror nästan att det är flera som har sagt grattis idag än när jag fyllde år förra året, haha!
Simpan gick nyss iväg till sin träning och kommer väl hem runt elva sen så nu har jag ett par timmar att göra ingenting på. Jag sitter här och känner mig lite olydig just nu för jag har flyttat på datorn och dragit i sladdarna, Simon gillar inte när jag gör det, han är perfektionist när det gäller dom där grejerna. Men jag orkade inte sätta mig vid datorn så den fick komma till mig i soffan istället, jag får försöka ställa tillbaka grejerna som dom var innan Simon kommer hem.
Jag tror Melle har blivit knäpp, han sitter och dunkar huvudet i sängen gång på gång där inne i sovrummet, bara för att liksom. Roligt tidsfördriv, kanske skulle prova?Om det inte är roligt i början lär det väl vara det efter ett tag när man har kraschat alla hjärnceller.

Nää om man skulle ta och glo på en film så klockan tickar på lite, jag ska nog ha något typ av ljud igång iallafall för jag tror minsan att grannarna har nakenaktiviteter därinne, myyysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0