Primordial dwarfism

Fredag idag, redan! Fan veckorna bara springer fram, man hinner ju inte med. Vi har inte fått något svar på lägenheten än så vi får väl se hur det blir med det.

Kollade ni på fyran klockan nio igår? Den handlade om folk som har primordial dwarfism, jag tycker att dom är hur coola som helst. När jag gick på gymnasiet skulle vi göra ett arbete som skulle handla om kroppen och hälsa och sånt, då ville jag skriva om dom, men neeeej "Det är inge bra att skriva om, ska du inte skriva om att vara gravid istället" sa dom till mig då samtidigt som jag fick en blick som betydde ungefär "du har inget val, du måste skriva om din graviditet", jaa det var ju roligt tänkte jag då. Sak samma, det jag skulle skriva var bara att dom är grymt häftiga!



Ett barn med primordial dwarfism och en normal stor bebis!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

WHAT vad läskig unge!!!

2010-02-26 @ 17:43:51
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0