say it!

Usch vad jag fryyyser! Mamma och pappa har varit här idag och åkte hem för en liten stund sen. Det är svinkallt här inne just nu, pappa envisas med att röka sin jäkla pipa så det smet in massa kalluft när han var på ballen.
Idag gjorde mamma mig sällskap till affären för storhandling, så nu är jag ett par tusenlappar fattigare, buhu. Men det är lika bra att passa på när man väl är iväg. Annars så får jag gå och småhandla här nere på hemköp hela tiden, och varje gång jag handlar så åker det alltid ner något helt onödigt i korgen så det blir ju rätt mycket onödigt om jag handlar ofta, haha.

Simon ringde mig från jobbet för ett tag sen för att säga att dom hade bytt träningstid idag, samtidigt som vi pratade stog Matte(hans hockeykompis som har praktik på firman) i bakgrunden "säg det då, säg det då". Tillslut sa Simon "jaaa, Matte tycker att jag ska säga att jag älskar dig" hahaha! Det är ju tur att nån vet hur man ska behandla oss tjejer!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0