Söndag

Jaha, då var helgen snart över då!Den här helgen har gått jättefort tycker jag, har knappt hunnit med någonting känns det som.
Gårdagen var funny, fast inte promenaden till och från stan. Vi skulle ha åkt taxi med den dök inte upp så vi fick ta oss fram med hjälp av våra egna fötter. Fast värst var nog när vi skulle gå hem efteråt, jag trodde på riktigt att mina tår skulle brytas av när jag skulle få av mig skorna och benen ska vi inte ens tala om, dom var röda som kräftor och då skojar jag inte, det var ju lagom skönt. Men vad som var ännu värre var att när tårna skulle få upp värmen igen gjorde det jättejätteont, jag trodde nästan att dom skulle sprängas och flyga iväg. Men jag har kvar alla tår idag så det är ingen fara med det. Clarence som körde hit dom andra grabbarn fastnade med bilen i snön utanför så bergningsbilen fick komma och dra loss honom, haha!
Och precis nu i denna stund står det en bil och gasar som en galning utanför fönstret men han rör sig inte en millimeter ens, stackaren! Vi får väl se hur det går för Simon när han ska till jobbet i morgon.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det där fick jag känna på idag fast det var mina händer som skulle tinas upp. Var värre smärta än den smärtan jag hade under min förlossning :/

2010-02-22 @ 17:31:17
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0