Söndagen fortsätter..

Nu är det undanplockat och fint här hemma igen. Melle sover fortfarande, han har sovit hur länge som helst nu, men som jag skrivit förut så är det ingen ide att väcka honom för då vill han iallafall sova igen efter en liten stund så han får helt enkelt sova vidare. Nya grannarna har redan hunnit skrämma livet ur mig ett par gånger. Dom har borrat, bankat, dunkat och haft sig där inne ett tag nu. Jag antar att dom sätter upp grejer på väggarna och sånt. En gång började dom borra nästan precis på andra sidan där jag var, då var jag inte långt ifrån död kan jag lova.

Jag har precis suttit och kollat runt på massa hårfärger. Jag ska mot min mammas vilja bli ljushårig inom en snar framtid. Hon tycker att jag är mycket finare i mörkt hår, det är det många som tycker men det struuuuntar jag i för nu har jag tröttnat på mörkt hår(igen haha)! Jag kommer nog hålla på såhär tills jag blir gammal och dör eller tills jag tappar håret(som pappa tror att jag kommer göra snart). Men då får jag väl köpa mig en peruk....eller tio, hehe.



Jag som blond/vithårig för ett par år sen, dock ska jag inte ha det riktigt sådär ljust!

Ps. Om inte Simon kommer hem snart kommer jag dö av hunger! Ds


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Det är inte bara mot din mammas vilja, mot min med :( du är så fin i brunt hår!!

2010-02-15 @ 17:07:58
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0