Torsdag...eller?

I morse när jag vaknade trodde jag att det var torsdag men det visade sig sen att det var onsdag, fan!
Igår var jag överallt och lite till här i stan och kom hem med en hel del grejer, dock inte så roliga kanske, det var typ nya krokar till handukar och sånt krafs till badrummet. Idag har Tovan varit här och vi gjorde som vanligt ingenting speciellt bara slöa som två säckar hö, men det är nice. Nu har jag precis lagat i ordning en stor form med lasagne och sen ska jag göra massor med sallad och sen ska jag bli fet.

Juste igår var vi på sjukan med Melle också. BVC tanten sa att han skelade på ena ögat så vi fick en tid hos en ögonläkare för att kolla upp det. Men det visade sig att det var ingen fara, antingen såg BVC fel eller så har det gått över, jag tror nog att det har gått över, för det är rätt vanligt att småbarn skelar lite har jag hört.

Nu ska jag gå och käka massa mat, (nej jag ska inte vänta på Simon för han ska tatuera sig så han hinner inte äta förnsen ikväll)!

Kommentarer
Postat av: linda

Våran Bvc sköterska sa att felicia också skelade, men att vi skulle hålla det under uppsikt och säga till om det blev värre typ.. men vi ser inte att hon skelar :/

2010-02-11 @ 09:13:34
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Karin

Små bebisar kan skela när de är trötta :P

2010-02-12 @ 05:37:16
URL: http://schkmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0