Du kommer dö i förtid!

Jaha veckan fortsätter, idag har jag precis som igår ingenting speciellt planerat, förutom ikväll då jag ska bort till ishallen och kolla på Simons match, jag tror att dom vinner idag det känns som det. Den här veckan är han i Norrköping på någon kurs så han kommer inte komma hem förnsen han egentligen ska vara bort i ishallen, så när han kommer blir det stress. Fast det behöver ju inte jag bry mig om egentligen för det är ju inte jag som har bråttom, men jag blir alltid lite småstressad iallafall. Ingen kan få mig att bli så stressad som Simon kan, jag är aldrig stressad annars, inte för någonting. När jag gick i skolan försökte Tessa stressa mig hela tiden, vi skulle äta fort och allt skulle gå fort, men jag satt ändå där som ett retard och peta i mig maten i slowmotion medans hon satt där med myror i brallan och sa "kom nu då" och "är du klar nu" flera gånger om och mitt svar var alltid "sluta stressa nu, du kommer dö i förtid" haha, jag saknar skolan!

Smygfoto på mig och Tessa!

Grabbarnagrus

Aleco och Simpan!

Tessa och Jonas, gulligull!

Rilleboy!

Min och Tessas första kakelvägg!haha
Det var tider det!



Nehe jaha, om jag skulle gå ta mig en dusch nu medans lillgrisen sover

Kommentarer
Postat av: Tessa.

ÅHH saknar skolan!! Men vaddå, jag stressade väl aldrig dig (a)? hihi <3

2010-02-16 @ 16:52:28
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

fin blogg:)

2010-02-16 @ 22:03:53
URL: http://hevedoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0