Käre Gud!Kan du ta bort snön nu?Amen

Godmorgon godmorgon, fyfan vad jag är trött på vintern! Kan det inte bara sluta snöa nu, jag vill inte ha mera snö, jag vill ha vår. Vår så att man kan gå ut på långa sköna promenader och slippa tappa känseln i fötterna av kyla och slippa stanna varannan minut för att knuffa vagnen över en snöhög.

För en liten stund sen fick jag ett sms ifrån Tessa där det stog "Grattis på namsdagen" först fattade jag ingenting men sen så kom hjärnan ikapp och då kom jag på att det är ju faktiskt min namsdag idag.
Nu ringde precis farmor för att säga grattis också!

I morgon är det Simons dag, då fyller han hela 20 år. Det ska vi fira med krogen på lördag, vi måste bara övertala Heimann och dom att följa med(som om det kommer bli svårt, haha). Fast kalas med släkten blir det inte förnsen i mars när jag och Melle fyller.

Nu ska jag träna lite och käka frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0