Mat, shopping och nytt hem(förhoppningsvis)!

Dålig update, har haft massa att gör dom senaste dagarna!
Vi kan börja med gårdagen då jag och Simon lite smått firade våran 2årsdag. Jag tycker att det har gått såå fort, men samtidigt så kan jag nästan inte tänka mig hur det var innan vi blev tillsammans och vi har hunnit med så himla mycket så det känns nästan som om vi alltid har varit tillsammans. Nu så är det väl meningen att jag ska skriva massa puttinutt gulligull grejer, men jag väljer att strunta i att skriva ut sånt här och tar det direkt med älsklingen istället, det är ju faktiskt han som förtjänar att höra det bäst!;) Iallafall så firade vi dagen med en massa mat, lagad av "sandra den nakne kocken"(fast med kläder på;O) och efter det en massa mys. Jag passade också på att för en gångs skull ta lite bilder också som kanske skulle passa bra att slänga in nu..


Förrätt!

Varmrätt!

Efterrätten!

Jag kanske skulle ta och öppna en resturang här hemma? Fast då får inte alla välja olika maträtter!haha
Sen så fyllde pappsen år igår också så grattis till honom!

Dagen idag så har Tovan varit här ända sen i morse, vi drog en repa på stan och hittade lite smått och gott, fast mest till Melle. Sen så har jag väl inte hunnit med så mycket mer. Eller jo förresten jag har hittat en lägenhet!!! Jag skickade iväg ett mejl för en stund sen så nu får vi hoppas. Fast den verkar nästan lite för bra för att vara sann så jag skulle inte bli jätteförvånad om vi inte får den. Det var med öppen spis, nyrenoverat kök, kaklat badrum med golvvärme och jaa ni hör ju hur det låter!Den ligger bara ett par hus längre ner på gatan och det är ju här jag vill bo så att jaa, GE MIG DEN!

Medans jag håller på så kan jag ju lika gärna slänga in ett par bilder på trollungen också!

Busen själv!

<3

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Åhh sötaste killen! Och vad god varmrätten såg ut, du får nog bli min personliga kock hihi.. Håller alla tummar och tår på att ni får lägenheten! <3

2010-02-24 @ 21:38:35
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken sötnos!! :D

2010-02-25 @ 10:04:13
URL: http://saramis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0