20100110

Usch, jag sitter här och fryser massor! Melle har nyss lagt sig för att sova lite så jag vågar inte gå in och hämta mera kläder för då kanske jag väcker honom. Idag har vi varit ute i Kjula hos Simons mamma och pappa och ätit god mat, även min mamma och pappa var där och Simons brorsa Daniel. Fast Simon åkte hem tidigare för han skulle ha träning, egentligen skulle han struntat i den men det är match i morgon så då blev det träning iallafall. Annars har det väl inte hänt något speciellt idag, förutom att jag var och handlade lite mat men det är kanske inte så värst spännanade.
Nu ska jag göra en kopp med varm mjölk och sen ska jag sätta mig i soffan framför One tree hill och mysa lite!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Kolla din mejl, har skickat lite förslag på den nya designen du ville ha :)

2010-01-10 @ 16:57:12
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

ETT TILL MEJL TILL DIG BRUTTAN!

2010-01-10 @ 20:21:53
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0