20100112

Tjenare, jag sitter här med hundra kilo kläder på mig och håller på att frysa ihjäl vilket inte har varit så ovanligt dom senaste veckorna! Jag frös hela dagen igår förutom när jag var och kollade på Simons hockeymatch, rätt konstigt med tanke på att man brukar frysa när man är i en ishall och inte inomhus i en lägenhet! Dom vann iallafall matchen och Simon gjorde mål och var inte med i någon fight så det går ju framåt, haha!

Som ni antagligen har sett så har min blogg ett nytt face som Tessa var så snäll och fixa åt mig. Jag är väldigt nöjd, tack baby!<3

Idag har jag ingenting speciellt planerat förutom att kanske ta mig en promenad nu när det är lite varmare ute, bara 8 minus! Jag tänkte smyga förbi ett par lägenheter här på Östermalm som jag har sett ska bli lediga tills i vår för att kolla hur det ser ut. Vi håller på att leta efter en som är större. Det är lite svårt att hitta lägenheter i den här delen av stan tycker jag, det finns bara massa på andra sidan och där vill jag inte bo. Jag trivs bra här!
Synd bara att lägenheterna jag tänkte kolla på ligger på varsin sida av där vi bor nu så jag måste springa fram och tillbaka. Men lite motion och frisk luft har väl aldrig skadat!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad har ni för hyresvärd nu?

2010-01-12 @ 13:49:57
URL: http://schkmidt.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Hoppas ni hittar en trea! <3

2010-01-12 @ 16:51:45
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0